Ziua 1 (28.12.2023) – Bucuresti –Dubai - Krabi
Prezentare la Aeroportul Otopeni - Henri Coanda la 11:35 si imbarcare pe cursa FLY Dubai 1798 cu destinatia Dubai, cu decolare la 14.35. Dupa o scurta escala la Dubai, imbarcare pe cursa FZ 1463, care decoleaza la 01:25 AM (29.12) catre Krabi.
Ziua 2 (29.12.2023) – Krabi
Sosire in Krabi la 11:00 dimineata, ora locala. Dupa preluarea bagajelor si formalitatile vamale, veti fi asteptati de ghidul local pentru transfer catre hotelul din Krabi - AONANG VILLA RESORT 4*, destinatia Dvs. de relaxare. Timp liber pentru odihna. Cazare la hotel Hotel AONANG VILLA RESORT 4*, sau similar.
Ziua 3 – Ziua 8 (30.12.2023 – 04.01.2024) – Krabi – relaxare si plaja.
Mic dejun. Timp liber pentru relaxare si plaja.
In 31.12.2023, va invitam la Cina de Revelion in restaurantul hotelului (Cina tip bufet, bauturile nu sunt incluse).LA MULTI ANI 2024!
Optional, va puteti inscrie la excursii care se fac cu ghid vorbitor de lb engleza.
- Tur Phi Phi & Insula Bamboo, excursie de 1 zi (08:00 AM– 16:30 PM) cu ghid vorbitor de lb engleza si cu pranz la pachet.
Pret estimativ: 65 euro/persoana (calculat pentru grup de 25 persoane)
- Krabi – 4 Islands cu barca rapida, excursie de 1 zi (08:00 – 15:00) cu ghid vorbitor de lb engleza: Pra Nang Beach, Tup Island Exotic, Chicken Island, Poda Island. Timp liber pentru plaja, inot, scufundari.
Pret estimativ: 45 euro/persoana (calculat pentru grup de 25 persoane)
- Ban Bor Tor Kayaking Tour cu pranz set meniu, excursie de 1 zi, cu ghid vorbitor de lb engleza.
Pret estimativ: 55 euro/persoana (calculat pentru grup de 25 persoane)
- Krabi – tur de oras – 4 ore cu ghid vorbitor de lb engleza.
Pret estimativ: 35 euro/persoana (calculat pentru grup de 25 persoane)
Ziua 9 (05.01.2024) –Krabi – Dubai – Bucuresti
Mic dejun. Check-out. Transfer catre aeroportul din Krabi. Imbarcare pe cursa FZ 1464 la ora locala 12:00 cu destinatia Dubai. Ajungem la Dubai la ora locala 16:50 si dupa o scurta escala in Dubai va veti imbarca pe zborul FZ1795, la ora 18:30. Aterizare la Otopeni la ora locala 22:05.
ATENTIE! Persoanele cu nevoi speciale (femei insarcinate, minori neinsotiti, etc) si dizabilitati trebuie sa anunte situatia in cauza, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervare si in contractul de prestari servicii.
*Preturile excursiilor optionale sunt informative si pot suferi modificari, acestea vor fi reconfirmate de reprezentantul local. Turistii nu sunt obligati sa le cumpere de la partenerul agentiei noastre (sunt doar recomandate ca servicii sigure); Plangerile si solutionarea acestora se fac la fata locului.
GRUP MINIM de 30 PERSOANE. Pentru un grup de minimum 25 persoane se percepe un supliment de 50 €/persoana. Pentru un grup mai mic de 25 persoane, pretul se recalculeaza sau excursia se reprogrameaza. Recalcularea pretului se va face cel mai tarziu cu 21 zile inaintea plecarii. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul maxim rezervat, pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite.
Hotel AONANG VILLA RESORT 4* 8.2 pe booking.com www.aonangvilla.com
• Cetățenii români, deținători de pașapoarte simple, au nevoie de viză pentru a intra în Regatul Thailandei.
• Valabilitatea pașaportului electronic: mai mare de 6 luni de la data intrării pe teritoriul statului.
• Intrarea pe teritoriul Thailandei poate fi permisă sub condiția prezentării următoarelor documente:
-pașaport valabil (acesta nu trebuie să fie rupt, deteriorat sau să conține vreo anomalie);
-viză valabilă, permis de reintrare valabil sau viză de intrare la frontieră (VOA);
REGIMUL VIZELOR
Cetăţenii români care doresc să obțină viza de intrare în Thailanda în scop turistic, cu drept de sedere de pana la 15 zile si cu o singura intrare, au optiunea de : VOA (Visa on arrival) Viza la sosire
Depunerea cererii de viză de intrare tip VOA se completeaza si se depune în aeroport: la biroul „Oficiul Emigrări şi Vize Speciale, Diplomaţi şi Visa-On-Arrival”;
Cetățenii români care doresc să solicite o viză de intrare tip VOA trebuie să prezinte următoarele documente:
1. Pașaportul a cărui valabilitatea depășește cu cel puţin 1 lună data valabilității vizei de intrare în Thailanda și să aibă cel puțin o pagină disponibilă pentru ștampila de viză;
2. Biletul de avion retur/continuarea călătoriei către alt stat;
3. Două fotografii tip pașaport de dimensiune 4x6 cm pentru fiecare solicitant, inclusiv pentru copii;
4. Dovada deținerii sumei de 10.000 THB/persoană (aprox. 300 USD) sau 20.000 THB/familie (aprox. 600 USD) în orice monedă;
5. Taxa pentru cererea de viză în valoare de 2.000 THB/persoană (aprox. 60 USD).
Pentru verificarea condițiilor particulare de intrare prevăzute de legislaţia naţională thailandeză, recomandăm consultarea informaţiilor publicate de către Immigration Office: cerere viză VOA – Immigration Bureau.
Atenție!
• Asigura-te ca ai actele de identitate valabile pentru toata familia sau grupul de prieteni! Conform legislatiei in vigoare, infantii si copii pana la 14 ani calatoresc DOAR CU PASAPORT !!!
• Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
• Pasapoartele diplomatice/ de serviciu - turistii trebuie sa obtina detalii referitoare la deplasare personal de la Ambasada din Bucuresti!
• Cetatenii straini – trebuie sa intrebe personal la ambasadele din Bucuresti, care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate in parte; Oferim suportul pentru detalii;
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aibe un set de documente pentru a trece frontiera.
a. Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
b. Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
c. Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezente la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
d. Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe https://www.politiadefrontiera.ro/
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa nu-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
• Thailanda nu tolereaza consumul si traficul de droguri. Introducerea pe teritoriul Thailandei a oricarui tip de droguri se pedepseste deseori cu moartea. Nu acceptati sa transportati bagaje care nu va apartin. Exista restrictii si in cazul medicamentelor psihotrope!
• In Thailanda, jocurile de noroc sunt interzise;
• Introducerea in tara a tigarilor electronice nu este permisa, iar detinerea lor este ilegala;
• Thailandezii acorda o foarte mare importanta traditiilor religioase si respectarii acestora. Fiti respectuosi cu simbolurile religioase thailandeze si cu obiectele pe care este reprezentat chipul lui Buddha;
• Recomandam o tinuta decenta atunci cand vizitati templele budiste, evitand hainele care nu acopera umerii si genunchii.
• Prezentarea la aeroportul Otopeni, pentru formalitatile de check-in cu 3 ore inainte de ora imbarcarii! Prezentarea biletului de avion este obligatorie! Bagajele permise pentru calatorie – bagaj de cala 20 kg si max. 7 kg bagaj de mana (o singura piesa) pentru fiecare pasager.
• Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea, orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare pana la emiterea biletelor;
• Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 15:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
• Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea pat poate fi in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
• Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex.mini bar/frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
• Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
• Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul dintre restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si cu incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor regulat), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventualele modificari ale orelor de plecare si de sosire. In cazul in care transportatorul este vinovat de aceste decalaje va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC 261 din 2004 al Parlamentului European. Prima zi si ultima zi din sejur sunt destinate deplasarii catre/de la destinatie.
Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil, iar agentia organizatoare nu poate fi trasa la raspundere pentru eventualele modificari.
Asezarea in microbuz/autocar la destinatie se face de catre insotitiorul de grup, pe baza listei cu ordinea inscrierii la program, incepand cu randul 2 de scaune din mijlocul de transport. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
Prezentul pachet de servicii include:
Asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare Seria I 56653 – valabila pana la 02.01.2024 (emisa de Societatea OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A.).
Optional, va recomandam sa incheiati asigurarea medicala si storno, Cocktail Travel Protection (fara limita de varsta, fara fransiza, exceptie riscurile asociate imbolnavirii cu Covid -19). Asigurarea se poate achizitiona optional, la tarif subventionat Cocktail Holidays (10 €/persoana)
Informatiile detaliate despre sejur vor fi inmanate turistilor inainte de plecare si vor cuprinde urmatoarele puncte:
- Detaliile reprezentantului local la destinatie – nume, telefon;
- Detalii reprezentant Cocktail Holidays in aeroport Romania – nume, telefon;
- Orar de zbor actualizat;
Termene de plata:
• 50 % la confirmarea rezervarii
• 50% cu 35 de zile inainte de plecare
Pentru solicitari cu mai putin de 35 de zile inainte de data plecarii, plata se face integral la data rezervarii.
Plata se poate face in lei sau in valuta la cursul de schimb anuntat de Exim Bank din ziua platii.
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetul de servicii sunt urmatoarele:
- 20% din pretul final - renuntarea se face incepand de la confirmarea serviciilor pana cel putin cu 60zile inainte de inceperea sejurului;
- 50% din pretul final - renuntarea se face in intervalul 59zile – 45zile inainte de data inceperii sejurului;
- 80% din pretul final - renuntarea se face in intervalul 44zile – 35zile inainte de data inceperii sejurului;
- 100% din pretul final - renuntarea se face cu mai putin de 34 zile inainte de plecare in sejur sau neprezentare;
Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi.
Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere.
Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de a anunta epuizarea locurilor puse in vanzare.
In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.
FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie, care trebuie semnat de calator si se descarca AICI.
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Oferta detaliata si Formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client sunt solicitate de furnizorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc.), iar noi trebuie sa le colectam si sa le transmitem mai departe pentru buna functionare si finalizarea serviciilor turistice.